Pojemnik na szczęście - good luck :)


Dziś zajęcia z recyklingu - dowiemy się jak stworzyć pojemnik na szczęście - good luck za pomocą techniki decoupage.
Co będzie potrzebne:
- plastikowy pojemnik na zakrętkę,
- klej do decoupage lub magic (wikol),
- serwetka papierowa z nadrukiem,
- pędzel, nożyczki,
- tasiemka lub wstążka (ew.sznurek).
Na początku możecie poszukać w plastikowego lub szklanego pojemnika  (może mieć nakrętkę;) 

Technika , którą będziemy ozdabiać to decoupage. Polega ona na wcześniejszym malowaniu farbą akrylowa przedmiotu np. za pomocą gąbeczki. Jeżeli znajdziecie pojemnik, który jest biały nie musicie malować go farbą. Ja tym razem wybrałam przeźroczysty pojemnik i nie malowałam go farbą ponieważ zależało mi na przeźroczystości. Następnie wybieramy serwetkę, przeważnie wycina się dany motyw z serwetki np. kwiat, ale tym razem możecie przykleić całość serwetki dookoła pojemnika. Ja wybrałam serwetkę z napisem good luck - stąd nazwa pojemnika ( Wy możecie wybrać inny napis ;).
Pamiętajcie o tym żeby rozwarstwić serwetkę przed przyklejeniem (każda serwetka składa się z 3 części, my wybieramy tą z nadrukiem). Kleimy "od góry" zdecydowanym ruchem (pędzel powinien być w miarę twardy). Po wyschnięciu wykańczamy górę wazonu np. przyklejając wstążkę.
Udanej zabawy! ;)



Prześlijcie zdjęcia waszych pojemników na szczęście - good luck na adres:
KMPCzarkow@gmail.com
Pamiętajcie - można schować w nim wiele skarbów i rzeczy przynoszących szczęście ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Portret mojej mamy - kolaż.

Ramka z kwiatami z szyszek.

„Reduce, Reuse and Recycle” - wazon z butelki po szamponie