Ramka z kwiatami z szyszek.

Witajcie serdecznie w ten deszczowy czas!
Dziś proponuję zabawy dekoracyjne - temat pracy to ramka dekoracyjna z kwiatami z szyszek.
Co będzie potrzebne do pracy?
- szyszki ;),
- farby akrylowe,
- pędzle,
- klej na gorąco,
- ramka,
- tekturka wielkości wnętrza ramki.


 Na początku pracy zbieramy szyszki i suszymy je na słońcu. Kolejnym etapem będzie malowanie szyszek farbami akrylowymi za pomocą 3 kolorów (pamiętajcie, aby nałożyć warstwy koloru dopiero wtedy gdy wyschnie 1 kolor).


W międzyczasie gdy szyszki wysychają, trzeba przygotować ramkę na kompozycję dekoracyjną, Ja wycięłam z grubej tektury prostokąt wielkości A4 i wkleiłam do samej ramki, którą znalazłam w domu. W późniejszym etapie zajęłam się przecinaniem szyszek na połowę, tak by nie były za duże w stosunku do ramki, którą miałam zamiar użyć do kompozycji. Była to dosyć mozolna praca (poproście osoby dorosłe o pomoc przy przecięciu szyszek). Następnie wklejałam klejem na ciepło pomalowane szyszki i układałam je obok siebie (na przemian góra lub dół szyszki).


Ramka do zawieszenia wraz z kwiatami z szyszek wyszła w ten oto sposób. Możecie podarować taki prezent na każdą okazję ;)

Udanej zabawy!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Portret mojej mamy - kolaż.

„Reduce, Reuse and Recycle” - wazon z butelki po szamponie