Poduszka na Dzień Matki - bez szycia.

Witajcie,
Przed Wami zajęcia z recyklingu - dziś zachęcam Was do wykonania poduszki bez użycia igły i nitki. Co będzie potrzebne:
- zużyta koszulka,
- kredka,
- nożyczki,
- wypełnienie poduszki (np. wata lub wkład z poduszki).
Na początku szukamy bawełnianej, najlepiej niepotrzebnej już koszulki, następnie rysujemy kształt serca (jak widzicie ja musiałam odwrócić motyw drzewa do góry nogami, ponieważ serce ma u góry więcej przestrzeni niż u dołu w trójkącie;). Można narysować połowę, wyciąć i przyłożyć do drugiej części odrysowując. Następnie ostrymi nożyczkami wycinamy serce, ale podwójnie (czyli 1 stronę koszulki, a kolejną odrysowujemy i znowu wycinamy).


Później tniemy paski dookoła serca przy krawędzi na około 2 cm w jego głąb. Tak samo postępujemy przy drugim kawałku serca. Pamiętajcie, aby paski były takiej długości, żeby dało się je dwa razy zawiązać.



 I jak skończycie, wiążemy dwa razy każdy węzełek dookoła serca, zostawiając dziurę na wypchanie. Ja znalazłam wkład do poduszki więc jego użyłam do wypełnienia poduchy. Udanej zabawy! ;)
Podeślijcie zdjęcia Waszych poduszek na adres: KMP.Czarkow@gmail.com lub na mój numer telefonu ;)

Pozdrawiam,
A.Haka-Otręba

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Portret mojej mamy - kolaż.

Ramka z kwiatami z szyszek.

„Reduce, Reuse and Recycle” - wazon z butelki po szamponie